Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No s tím Enter the Dragon jste to zrovna netrefil. Sice tam hrál ale byl to jen štěk a ve filmografii je tato role uváděná jako uncreditet. Takže tento film rozhodně nepatří k jeho nejznámějším. Na rozdíl od Rush Hour

0 0
možnosti
JR

J96a32r80a 95R87a87n47k

3. 9. 2016 0:14

Nepolevi, dava mu to miliony, ale na Oskara nema...:-)

0 0
možnosti
Foto

Jackovu kariéru v podstate odštartoval Bruce Lee (rovnako ako karieéry tisícov iných). Ale Jackie tomu pridal ďalší level - humor. Možno to nie je pre tých, ktorí si po náročnom dni pustia "ťažkú intelektuálnu psychologickú islandskú drámu", ja si rád odddýchnem aj pri menej náročných žánroch... kľudne pri Babovřeskoch, pretože drámy som mával v práci. ;-D

1 0
možnosti
JH

Možná někteří lidé tohoto herce milují. Já tedy naopak, jakmile ho v televizi zahlédnu, okamžitě vypínám. Jeho herectví na mne dělá dojem, že útočí na ty nejnižší lidské pudy.

0 1
možnosti
Foto

Jistě s vámi souhlasím, nicméně 100 lidí, 100 chutí a názorů a myslím si, že více ho lidé mají ve světě rádi, než že ho rádi nemají. Děkuji za váš příspěvek a pěkný zbytek dne :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 376x
Zdravím, jmenuji se Petr a je mi 21 let. Rád bych se s vámi podělil o zajímavé informace ze světa celebrit, showbyznysu, kultury či filmu. Mám také na Facebooku stránku "Svět celebrit". Doufám, že se Vám moje články budou líbit a případně děkuji za Karmu :)

Seznam rubrik