Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takový film, o němž se píše v nadpisu neexistuje. Nepíše se Hilary ale Hillary. Když jste to zkopíroval, už jste to měl dobře.

1 1
možnosti
Foto

Holt chybička se vloudila a můžu Vám s čistým svědomím napsat, že nic zkopírovaného není :) Jediní, kdo kopírují své články, tak jsou například Novinky.cz, které dnes okopírovali článek o předávání cen César od a teď se podržte Blesku. ;-) Takže prosím, příště méně ironie a více komentářů k danému tématu R^ Například, jestli souhlasíte s "vítězi".

1 0
možnosti
Foto

Nemyslím zkopírovaný celý článek, myslím zkopírovaný název dokumentu o Hillary Clinton. Viděla jsem o ní dokument od republikánů, byl také špatný, ale asi ne tak moc. Pak je ještě film dle slavné knihy Clinton Cash. V tom se angažoval S. Bannon, je to zde

https://www.youtube.com/watch?v=rmMe-2qaSss

Bannon a lidi z jeho okruhu systematicky 5 let pracovali na jejím očernění.

S. Bannon natáčí dokumenty, ale jsou opravdu hrozné, inspiruje se Michaelem Moorem a Reifenstahlovou. Je to děs, běs, nevkus, roztřesenost a tento člověk ovládá Bílý dům.

D ́Sousu stačí poslouchat v jeho diskusích a přednáškách, je to kvintesence toho nejbigotnějšího z amerického konzervativismu. Těží z toho, že je katolík a pochází z muslimského prostředí a neustále hovoří o tom, jak jej letadlo převezlo z jeho bigotní rodné vlasti USA do centra demokratických svobod. Znám ho už dlouho, ale jako autora, diskutéra, apologetika křesťanství ne jako režiséra. Připomíná v projevu Mr.Beana.

1 0
možnosti
FB

D ́Souza není katolík, ale ultrabigotní fanatický evangelikál. A pokrytec jak bič.

0 0
možnosti
Foto

Článek jsem psal v rychlosti, abych byl mezi prvními v ČR, kdo o tom informuje a to se mi naštěstí podařilo. Takže opravdu jsem v ten daný moment neřešil, zda jedno l nebo dvě. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 376x
Zdravím, jmenuji se Petr a je mi 21 let. Rád bych se s vámi podělil o zajímavé informace ze světa celebrit, showbyznysu, kultury či filmu. Mám také na Facebooku stránku "Svět celebrit". Doufám, že se Vám moje články budou líbit a případně děkuji za Karmu :)

Seznam rubrik