Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

R97a71d20e13k 12J17a67r79o38š

22. 6. 2016 14:06

Mám ho v merku od filmů Četa a Jasné nebezpečí a od té doby mě jako herec nikdy nezklamal. Navíc před nedávnem natočil i skvělou reklamu na mojí oblíbenou značku Jim Beam :-)

https://www.youtube.com/watch?v=wYXFLX2vB-Q

0 0
možnosti
JR

J44a57r22a 85R57a56n79k

21. 6. 2016 22:33

To, ze je neznamy u nas, nic neznamena, tady staci rici jmeno a kazdy vi, ze je vynikajici, skutecne inteligentni herec, nejenom v temer stovce filmu, ale i na znamych jevistich a pokud si ho nekdo nepamatuje aspon z "Platoon", tak je to docela smutne. Problemem muze byt neznalost reci a ze nekazdy film je s titulky v cestine, pak asi take nema kazdy BBC a HBO v originale....Tady se o nem rika "character actor".

http://www.imdb.com/name/nm0000353/bio

2 0
možnosti
JK

Ze souboje Dafoe vs. Gere vychází v mých očích jako vítěz William :-)

2 0
možnosti
RJ

R40a54d88e48k 84J27a72r66o73š

21. 6. 2016 16:04

William Dafoe je jeden z mých nejoblíbenějších herců. A určitě nejsem sám... Co byste chtěl, člověče?

1 0
možnosti
Foto

Jistě s vámi souhlasím. Můj názor spočívá v tom, že ač mám pana Dafoea jako herce rád a obdivuji jej, pointa mého článku spočívá v tom, že existují zahraniční elity, které by si cenu zasloužily více, než on, alespoň prozatím. Děkuji za názor a přeji hezký den i léto ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-Dco naplat...pro mne on je větší elita než někteří Vámi jmenovaní... nic se něděje, pro mne osobnost i tím... že nemusí být v každém kasovním trháku.... pro mne takový podobný jako H.Keitel...lidi je neznají... nevím... asi tolik ne... ale to totiž v českých vodách žroutů kina zas tak neznamená... přeji hezký den

2 0
možnosti
Foto

nerada to dělám., ale trochu zaslouženého klidu,proboha.. já tu tedy nadskakuji štěstím, že právě on...čtu to dobře, že nemají inspiraci? pro mne a pro fajnšmekry--- se nezlobte... jeden z nejzajímavějších...

4 0
možnosti
JR

J78a95r65a 38R76a24n79k

21. 6. 2016 22:39

Taky tak a urcite i Almadovar, co by si clovek mohl vice prat:-)VR^

http://www.biography.com/people/willem-dafoe-9264565#profile

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 376x
Zdravím, jmenuji se Petr a je mi 21 let. Rád bych se s vámi podělil o zajímavé informace ze světa celebrit, showbyznysu, kultury či filmu. Mám také na Facebooku stránku "Svět celebrit". Doufám, že se Vám moje články budou líbit a případně děkuji za Karmu :)

Seznam rubrik