Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

Já to Leonardovi moc přeji, je to bezpochyby vynikající herec, elita, podobně jako třeba Norton nebo Crowe.

Mně se třeba velmi líbil v Krvavém diamantu, za který měl taky nominaci a kde jsem mu věřil každé slovo i gesto, tehdy trochu doplatil na to, že K.d. je prostě dobrý dobrodružný film, ale nic moc víc.

2 0
možnosti
JR

J26a17r32a 86R17a70n85k

14. 1. 2016 22:40

Navic, on je trochu i aktivista a nekterym zemim v Africe pomaha, i kdyz v CR to muze znit smesne, protoze se to okamzite zmeni v slinickove a 10 zwmanovskych milionu to zavrhne;-)

1 0
možnosti
JR

J54a38r98a 75R15a95n30k

14. 1. 2016 20:23

Mam stejne favority a doufam, ze to dostane "Daisy" - J.J. Leight, nikdy se do zadneho filmu tak nevziju a The hateful 8 - prvni pulhodina byla zdlouhava, ale pak jsem to docela prozivala a drzela Daisy palce, at se z tojho dostane;-) Brooklin - definitivne, Joy - ocekavala jsem vice, Room - 100%,Sptlight a Trumbo to same. Di Caprio v posledni dobe bere jen dobre scenare, tak uvidimeR^ Diky za blog....

0 0
možnosti
JS

A tak přece jen, já mu to přeji ;-) A za blog R^

4 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, vážím si toho ani nevíte jak. Při pocitu, že to někdo přečte, jsem nesmírně rád, takže děkuji a krásný večer ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Vlastně nemám nic k tomuto blogu, jen chci poděkovat, že jste se zde objevil. I když asi moc velký ohlas vaše blogy mít nebudou, jsou příjemné a je dobré mít možnost si porovnat názory s filmovým fandou, jakým bezesporu jste.

4 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, moc si toho vážím. Ano jsem filmovej fanda, ale zajímám se celkově o vše. Akorát o společnosti, celebritách a filmu se mi píše nejlépe. Já jsem rád za každé přečtení nějakého mého článku, takže jestli můj blog bude mít úspěch nebo ne, tak nevadí. Už teď je to pro mne veliký úspěch, kterého si nesmírně vážím, takže ještě jednou děkuji R^;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 376x
Zdravím, jmenuji se Petr a je mi 21 let. Rád bych se s vámi podělil o zajímavé informace ze světa celebrit, showbyznysu, kultury či filmu. Mám také na Facebooku stránku "Svět celebrit". Doufám, že se Vám moje články budou líbit a případně děkuji za Karmu :)

Seznam rubrik