Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neee...já to vidím až teď.... ticho.... velký ticho...smutno... Odešel nejpřitažlivější Rozum, který měl Citu ( a umu) na rozdávání. Vzpomínání.

1 0
možnosti
DT
Foto

Filmy, které jste vyjmenovala, jsem neviděl. Až budu mít čas, povídám se R^;-)

0 0
možnosti
JR

J73a12r95a 89R98a75n42k

14. 1. 2016 17:32

Necham si na nej vzpominku....hot and sexy:

http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/alan-rickman-dead-the-wonderful-story-about-how-he-hid-snape-s-story-arc-from-everyone-including-the-a6812031.html

Videla jsem urcite vsechny jeho filmy, silne zapusobil v "Snow cake", pekny byl v "Quigley down under" a zajimavy je v kratkem filmu "Dust" ......

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 376x
Zdravím, jmenuji se Petr a je mi 21 let. Rád bych se s vámi podělil o zajímavé informace ze světa celebrit, showbyznysu, kultury či filmu. Mám také na Facebooku stránku "Svět celebrit". Doufám, že se Vám moje články budou líbit a případně děkuji za Karmu :)

Seznam rubrik