Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moooc bezva diskuse o pitomostech. Trávit život koukáním na ty nesmysly je to nejlepší, co dneska může člověk dělat....

0 0
možnosti
Foto

Ono je to asi na stejné úrovni jako takovou diskusi tak inteligentně komentovat, voni Klicpero.

0 0
možnosti
Foto

Váš názor se mi líbí, ono je to totiž hodně diskutabilní, pokud jste viděl alespoň tu Fantastickou čtyřku, tak určitě víte, že to slátanina je. Ale jak říkáte, co člověk to názor ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jestli se nepletu, tak se jedná o další marwelovku a ty já nesnáším. Jsou to opravdu slátaniny nejhoršího zrna, které blbnou hlavu a například ze severské mytologie dělají tři oříšky pro popelku. Mám rád sci fi ale tohle je moc. Ovšem lidem se to líbí a tohle já zase respektuju. Do kina bych na to nešel.

0 0
možnosti
Foto

Já mám takový zvláštní indikátor. Pokud film získá Oskara za režii nebo herecký výkon nebo scénář, tak jsem opatrný a většinou na něj ani nejdu. Jsou jistě čestné výjimky ale není jich mnoho. Naopak, když vidím že ten či onen film získal zlatou malinu, kritici, speciálně paní Spáčilová jej setřeli, tak je to pro mne známka kvality. Kdysi jsem byl v jednom filmovém klubu na nějakém náročném filmu, prezentovaném jako komedie. Název už si nepamatuju. Vím jen, že jsem se nezasmál ani jednou a nesmáli se ani diváci. Přesto jsem po odchodu z kina zaregistroval, jak nadšeně se o filmu vyjadřují a jaká to byla legrace. A nebylo to v Japonsku ale v Praze. Každý holt máme to své a každému se líbí něco jiného. Proto si myslím, že ta různá hodnocení a kritiky, jsou jen speciální pracovní nabídka pro ty, kteří by nikdy nebyli schopni žádné umělecké dílo stvořit a tak o tom alespoň kecají.

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 376x
Zdravím, jmenuji se Petr a je mi 21 let. Rád bych se s vámi podělil o zajímavé informace ze světa celebrit, showbyznysu, kultury či filmu. Mám také na Facebooku stránku "Svět celebrit". Doufám, že se Vám moje články budou líbit a případně děkuji za Karmu :)

Seznam rubrik