Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Hezké R^ Já doufám,že Leonardo konečně dostane i Oscara!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc :) No, můj názor je ten, že Leo je sice opravdu vynikajíc herec a zahrál to výborně. Oscara by si zasloužil, jen ne za tento film, který je sice perfektní, ale v hereckých kategoriích bych spíše jako vízěze viděl Eddieho Redmaynea za Dánskou dívku, opravdu podívejte se na ten film a snad mi áte za pravdu. Eddie je prostě na druhého Oscara, to je můj názor. No uvidíme ;-)

0 0
možnosti
JR

J29a76r37a 52R55a30n52k

11. 1. 2016 18:44

Dobre ohodnoceni z Vasi strany, vetsinu filmu jsem uz videla, Revenant bude tento tyden. Bohuzel nam zemrel vynikajici zpevak a herec:

Trust Bowie...

http://www.bbc.com/news/video_and_audio/headlines/35278855

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, vážím si toho :) A viděla jste snímek Room? Pokud ne, honem to napravte ;-)! Dlouho jsem neviděl tak dobré psycho-drama a Brie larson to sehrála excelentně, ostatně vyhrála za to ten globus, takže činy mluví za vše :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 376x
Zdravím, jmenuji se Petr a je mi 21 let. Rád bych se s vámi podělil o zajímavé informace ze světa celebrit, showbyznysu, kultury či filmu. Mám také na Facebooku stránku "Svět celebrit". Doufám, že se Vám moje články budou líbit a případně děkuji za Karmu :)

Seznam rubrik